4/13/2018

APRIL fashion inspiration

Pěkný jarní čtvrtek všem!

Protože konečně přišlo jaro (doufám, že už zůstane),  můžeme uklidit zimní věci a vytáhnou ty jarní. Pokud vám ale v šatníku něco chybí, tak se dnes dozvíte, kde si můžete nakoupit krásné jarní i letní kousky, které nebude mít každý. 


Poslední dobou jsem si zamilovala obyčejné kousky. Nejvíce se mi zalíbily obyčejné střihy s potisky (joo, frčí to už dlouho) kytiček a ptáčků, ale i kousky minimalistické a jednoduché. Dvoje podobné šaty už doma mám, a jsem s nimi nadmíru spokojená. Už jste mě v nich mohli vidět na instagramu, nebo i tady v mých outfitech. Šaty jsou lehké, tvarují postavu a vypadají opravdu krásně. Pokud vás zajímá odkud šaty jsou, určitě jste už slyšeli o eshopu MANZARA. Oblečení, které doma mám je kvalitní, velikosti sedí a vypadají stejně jako na obrázku. Eshop nabízí jak dámské oblečení, tak i pánské. Pokud tedy sháníte nějaké pěkné šaty, určitě se podívejte právě sem, vybere si každý. 
ZELENÉ KVĚTOVANÉ ŠATY - ZDE      DLOUHÉ ŠEDÉ MAXI ŠATY - ZDE      BÍLÉ ŠATY S POTISKEM - ZDE
RŮŽOVÝ OVERAL SE SUKNÍ - ZDE    MODRÝ OVERAL SE STŘAPCI  - ZDE    ŠEDÝ SVETR - ZDE    SATÉNOVÉ KIMONO S NÁŠIVKAMI - ZDE
Můj nejoblíbenější eshop. Určitě už všichni víte, o koho se jedná. Tamsin mám ráda především proto, že jsou věci dovážené z UK (je to eshop se značkami z Velké Británie), a to zajišťuje kupujícímu kvalitu. Všechny kousky které mám si nemohu vynachválit. Na eshopu jsem zabrousila do kategorie overalů, a vybrala dva úplně odlišné kousky. Na první pohled jsem se zamilovala do růžového overalu se sukní, která tomu dodává šmrnc. Vlastně i dekolt je sám o sobě řešen velmi pěkně. Na druhé straně obyčejný modrobílý overal, který je obohacený o střapečky, které tomu opět dávají něco navíc. Také mě zaujal límeček u krku. Dále jsem vybírala z kategorie svetrů, kde jsem narazila na úplně obyčejný šedivý svetr, který parádně rozzářil otrhané jeansy. Stejně tak černé pončo s nášivkami dodalo černobílému outfitu trochu jiný rozměr.Tímto výběrem jsem chtěla poukázat hlavně na to, že nemusíme mít skříň plnou oblečení, ale mít ve skříni kombinovatelné kousky, které se pak dají sladit snad se vším. Už máte nějaký kousek právě z tohoto eshopu?

Pokud máte i vy nějaký tip na super eshop, dejte mi vědět do komentářů!
Pěkný pátek,
ZM

1 komentář:

  1. Wau, tie kúsky z manzara.sk som videla na ich e-shope aj ja na tie modré šaty a tie s citronikmi som pokukovala, sú krásne, ale ten ružový overál z druhej koláže je tiež úžasný :)!

    THE NOELA

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!