2/23/2018

OUTFIT #9 - Red dress on the TOP

Pěkný pátek všem!


Protože už dlouho nebyl na blogu žádný outfitový článek, rozhodla jsem se vám dnes ukázat jedny z mých oblíbených šatů. Kupovala jsem je na eshopu www.manzara.cz, odkud mám více kousků. Určitě jste je už mohli vidět na fotkách z akce Benefitu, kde jsem je na sobě měla, a vznikly z toho perfektní fotky.

Nošení šatů jsem si naprosto zamilovala, (znám tolik holek, které šaty nenosí, což je velká škoda!) a pokud to v zimních dnech počasí umožňuje, tak je hned vytahuji ze šatníku. Tyto červené jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Mají košilový střih, zapínání až ke krku, a jsou z fleecového materiálu, a proto mi není zima. Beru si je především ke kozačkám a k černé koženkové bundě.
Co se týče bund, těch není nikdy dost. Kožené bundy jsou mým dalším oblíbencem. Mám doma sice jen 3, ale nosím je stále dokola, protože se mi hodí snad ke všemu. Ať už jsou to právě zmiňované šaty nebo klidně jen "street" styl. V zimě jsem nosila pouze dvě zimní bundy, do kterých se mi ale vůbec nechtělo. Zimu moc nemusím, a teplým bundám (ve kterých vypadám jako lední medvěd) jsem se chtěla co nejvíce vyhýbat. Jak vůbec nosíte vy dámské zimní bundy a s čím je kombinujete, aby outfit vypadal dobře? Ačkoliv jsem si teď oblíbila sportovní styl (házím   na sebe jen legíny, tričko, mikinu a vestu), ráda se také oblékám tak, aby jsem se líbila sama sobě - a raději se řídím heslem: "přijít později, než špatně oblečená", a to samé platí i o líčení.






Doufám, že se vám dnešní outfitový článek líbil. Do komentářů mi dejte vědět, jaký kousek oblečení nosíte nejraději vy!

1 komentář:

  1. E-shop neznám, takže děkuju za tip, už koukám, co nabízejí :) . Šaty vypadají krásně, moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!