2/17/2018

BEAUTY & FASHION INSPIRATION for MARCH

Pěknou sobotu všem!

Určitě nejsem jediná, která by už chtěla teplejší počasí a trochu sluníčka. A protože už tu bude brzy březen, který přinese teplo (doufám), dám vám pár tipů (možná inspiraci) ohledně módy a kosmetiky.

Co se týče módy, určitě nejsem žádný guru, ale chci vám ukázat pár kousků, které se mi líbí a které budu nosit já. V trendu jsou stále perličky, a vídám je snad skoro všude. Trička, svetry, kalhoty, boty. Některé kousky jsou na mě už moc přeplácané. Nejvíce se mi líbí jednoduché kousky, které jsou jen minimálně ozdobené, hlavně pohodlné a nositelné. Největším problémem jsou u mě kalhoty, které se mi špatně shání (nejvíce nakupuji v Bershce a Reservedu). Mám ráda highwasted skinny jeans, které jsou pohodlné, a dělají pěknou postavu. V zimě jsem si zamilovala svetry a roláky, které jsem nosila ke křiváku (když to ještě šlo) s vestou. Mám ráda měkké, bavlněné a hlavně nekousavé svetry. Posledním oblíbeným kouskem jsou vestičky. Tu svou nosím snad pořád, protože se barevně hodí ke všemu, a hlavně zahřeje! Těším se, až budu nosit jen svetr s vestou. Doufám, že mi jaro konečně donese nějaké barvičky, protože u mě převládá černá a šedá.
PERLIČKOVÉ DŽÍNY - ZDE   /   PERLIČKOVÝ SVETR - ZDE    /    KOŽEŠINOVÁ VESTA - ZDE
Určitě už víte, že jsem zběhlá v kosmetice, a musím vyzkoušet vše. Proto jsem si vybrala pár novinek, které se mi líbily, a které by bylo fajn vyzkoušet. Každá značka má své pro a proti, a vím, že bych neodsuzovala značku kvůli jednomu produktu, který mi nesedl. Jistě znáte krásnou Gigi Hadid, která má svou kolekci u značky Maybelline. Všechny obaly jsou opravdu nádherné, minimalistické a kolekce se opravdu povedla. Najdete v ní oční stíny, makeup, báze, rtěnky. Nejvíce mě ale zaujala paletka očních stínů, která je dle mého skvěle využitelná na denní líčení. Má krásné jemné stíny, se kterými vykouzlíte jemné líčení. V žádném looku nesmí samozřejmě chybět rozjasňovač, který celý look změní a rozzáří. Tento rozjasňovač od značky Artdeco se jmenuje Holo Glam, a už jsem měla tu možnost ho vyzkoušet. Má nádhernou lesklou barvu, a po zafixování svítí ještě víc. Do třetice jsem vybrala makeup od světoznámé značky Estée Lauder, který je lehoučký, a dělá tzv. nahý makeup. Já osobně tyto makeupy miluji, protože vám neudělá žádnou masku a krásně sjednotí pleť.

GIGI HADID PALETTE     /    ROZJASŇOVAČ ARTDECO    /  DOUBLE WEAR NUDE

Co byste mi doporučili k inspiraci vy? Dejte mi vědět do komentáře!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!