12/03/2017

OUTFIT #6 - Winter & faux fur

Hezkou adventní neděli všem! 

Doufám, že si všichni užíváte zbytek víkendu a těšíte se na zapálení svíčky! Já mám stále depresi z počasí, protože ještě nejsem připravena na zimu. Stále ještě tahám koženky a tahám deset vrstev svetrů, jen abych nemusela vytáhnout zimní bundy. Řekněte, kdo by na to byl připravený?

Už minulý rok se mi začaly líbit chlupaté vestičky, ale byly z pravých kožešinek, a já tento druh obchodu podporovat nechci. Na eshopu www.tamsin.cz (ze kterého jsem už několikrát objednávala), jsem objevila krásnou vestičku, která je kvalitní a vypadá skvěle. Má dlouhý chlup (nevypadávají) a zapínání je na 3 cvočky. 

Vesta je mi pod zadek a krásně hřeje. Nosím ji na kožence a pod koženkou jen tričko s dlouhým rukávem. Jinak jak to máte vy s holými kotníky? Zjistila jsem, že mám snad všechny kalhoty kratší, a vždy mi kotníky vykukují, takže musím nosit kozačky. Ale ráda chodím v teplejším počasí s kotníky venku, protože se mi líbí, když odkrývám kousek sebe. Je rozhodně lepší ukázat radši kotníky, než celý dekolt (ale každý to máme jinak, že?).  
vesta a křivák - www.tamsin.cz / tričko - H&M / kalhoty - Bershka / boty - Replay



Máte nějaký tip, kam chodit do přírody na focení, nebo kde je v Praze hezký koutek, kde se nebudete cítit jako ve velkoměstě? Dejte mi vědět do komentářů! 




1 komentář:

  1. My se ženou teda teď nosíme hlavně monterky, protože děláme zahradu, abychom ji stihli do zimy. Ale tak jako zase nás to baví. Jen teda není čas na nějaké velké parády a chození do města. :) Včera přišly dřevěné ploty, takže nás zase čeká sobotní šichta. Ale já už se na to těším. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!