12/10/2017

TAMSIN press

Hezkou neděli všem!

Ve středu (6.12.) jsem navštívila britské velvyslanectví, kde se konala tiskovka eshopu www.tamsin.cz, který již určitě znáte, a pokud ne, mrkněte na něj! Byla jsem ráda, že jsem se akce účastnila, protože jsem si večer užila ve společnosti Lucky Šumové, které jsem vděčná, že šla se mnou (nerada chodím na akce sama). Celé velvyslanectví bylo nádherné a vánoční atmosféra tomu dávala třešničku. Večírek navštívila i Shopaholic Nicol, která slavila narozeniny a dostala dort (určitě vám ho sem dám, protože vypadal nádherně!). Také jsme mohli shlédnout na štendrech nové kolekce a zjistit, zda jsou materiály značek kvalitní (všechny věci, které jsem si z tamsinu objednávala jsou opravdu kvalitní a všechny mohu nosit). Okukovala jsem ale také značku Paul´s Boutique, která je na eshopu nově zavedena a prodává kabelky. Na programu byla také přehlídka "fast fashion", kde předváděla také krásná Iveta Lutovská.

TIPS - dress for christmas events

MODRÁ KRAJKA - ZDE / HOŘTICOVÉ BODYCON - ZDE / ZELENÉ BODYCON - ZDE / BÍLÉ KRAJKOVÉ MIDI - ZDE / ČERNÉ S PLISS SUKNÍ - ZDE


Ačkoliv miluji černou barvu (dá se s tím ladit cokoliv) která je univerzální, i já občas obléknu něco barevného. A proč si nevzít barvičky právě na nějakou párty nebo večírek. Na eshopu najdete značky jako Little Mistress, PrettyLittleThing, BooHoo, Ikrush a další známé britské značky. Na eshopu najdete plno krásných kousků, a opravdu se vyplatí raději připlatit si za kvalitu, než kupovat kvanta.


Já jsem si ve středu oblékla také kousek z eshopu, a to tyto krajkové černé šaty se sukní do "A". Šaty mají krásný krajkový vršek se stojáčkem, sametovým páskem v pase a překládanou sukní. Zkuste se mrknout i na skladovky, které eshop má!

V šatech jsem se cítila skvěle (u všech kousků oblečení najdete tabulky velikostí - každá značka má svou tabulku, takže koukejte!) a krásně mi seděly. Bála jsem se jen, že mě bude stojáček škrtit a budu jako ve svěrací kazajce, ale večer jsem v pořádku zvládla. 

K šatům jsem si vzala jen minimalistické šperky - světle broskvové náušnice poskládané z kamínků a snubní prstýnek. Jako kabelku jsem zvolila psaníčko od Givenchy, které ale na fotce nemám. 


A čím jsem se líčila? 

Jelikož jsem šla na akci, líčila jsem se více než normálně. Den před akcí jsem se mazala samoopalovacím mlékem, abych nebyla celá bílá (jako normálně bývám).


Používala jsem opět produkty, které doma mám a které mi vyhovují. Poslední dobou jsem si zamilovala značku Catrice, od které mám stále více a více produktů.

Na kruhy pod očima a nedokonalosti dávám korektor (nejsvětlejší odstín). Ten zapracuji beauty blenderem a přetřu transparentním pudrem, který vše zafixuje a drží delší dobu. HD Liquid Coverage je skvělý makeup pokud si chcete sjednotit pleť a dodat svěží vzhled. Jelikož je tekutý, krásně se zapracovává a není s ním taková práce. Na obočí používám stále tu stejnou tužku od Benefitu - Goof Proof, která je skvělá, drží i ve vodě a drží celý den. Jak jsem psala v předchozích článcích, používám dvě řasenky, a to High Impact (značka Clinique) a They´re Real (by Benefit). Obě řasenky jsou kvalitní, řasy rozčešou a prodlouží. Stíny si dělám opravdu jen někdy, protože se se stíny necítím (mastí se mi víčko). Takže jsem smíchala 3 stíny z paletky BH Cosmetics, které mi udělaly světle hnědé kouřovky. Nakonec jsem si nanesla bronzer na tvář a čelo také od BH Cosmetics a z paletky jsem ještě vzala highlighter.


Co si oblékáte vy a co k líčení používáte? Dejte mi vědět do komentářů!

ŠTENDR S OBLEČENÍM ZNAČEK IKRUSH A LITTLEMISTRESS

Fotka do alba s Luckou Šumovou


Narozeninový dort Shopaholic Nicol

Kabelky nové značky Paul´s Boutique




1 komentář:

Díky za vaše komentáře!