12/29/2017

OUTFIT #7 - Grey winter coat

Hezký pátek všem!

Taky nemáte pojem o čase a nevíte ani jaký je den? Dokonce jsem se musela koukat na datum. Dnes jsem si pro vás připravila outfitový článek. O Vánoce jsme vždy s rodiči chodili na procházku, takže ani tyto Vánoce jsem to nemohla vynechat. Šla jsem s přítelem na Staroměstské náměstí, kde jsme se konečně podívali na strom, nasáli vůně svařáku a trdelníku.

Co vůbec říkáte na počasí? Ačkoliv nemám ráda zimu, občas mi trochu ten sníh chybí. Přeci zima bez sněhu nejde. Bylo ale 5 stupňů, takže jsem se nepotřebovala nabalit. Kozačky jsem měla všehovšudy snad 5krát.

Na sebe jsem oblékla černou halenku s průstřihy na zádech z Lindexu, šedé kalhoty z Bershky, vlněný kabát ze Zary a barevnou šálku z Tamsinu (ten už znáte). Crossbody jako obvykle Nucelle a boty od Adidasu.

Jak se v zimě oblékáte vy? Dejte mi vědět do komentáře!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!