11/08/2017

Favorite Bene-things

Konečně tu mám pro Vás další článek, a to na téma Benefit box. Před nedávnem mi přišla velká krabice s novinkami a stálými produkty, a rozhodla jsem se, že vám vše postupně zrecenzuji zde na blogu. Kosmetickou značku Benefit už jistě všichni znáte. Líbí se mi její promyšlené obaly a celkový vzhled produktů.

Benefit jsem si zamilovala kvůli jejich řasence (Roller Lash) a bronzeru (Hoola). Používala jsem je skoro pořád a nemohla jsem si je vynachválit.

Dnes se ale bude jednat o mé tři oblíbené produkty, které jsem si za tu dobu co je používám oblíbila. Ani jednu z věcí jsem dříve neměla, a byly to pro mě novinky. Jedná se o produkty na obočí a řasy, ve kterých Benefit vyniká.

Jako první Vám povím něco o tomto malém zázraku na obočí. Tato věcička se jmenuje BROWVO! Conditioning Primer. Jedná se o vyživující bázi na jemné obočí, přesně pro to, jaké mám já! Jupí! Báze by měla posilovat, ochraňovat a prodlužovat výdrž produktů na obočí. Já bázi používám  vždy když jdu spát na odlíčené obočí. V ocáscích obočí jsem neměla skoro žádné chloupky, a cca po 3 týdenním užívání tam už něco roste! Sérum obsahuje keratin a sojový protein, aby bylo obočko zdravější a vypadalo kvalitně. Jinak opět pěkné zpracování jak balení, tak i kvalitní produkt uvnitř. Primer stále mám a používám ho každý den (stačí ho nanést opravdu malinko). Krásně se roztírá gumovými štětinkami, které mi občas po dlouhém dni obličej trochu uvolní.

Dalším oblíbeným produktíkem je řasenka pro srnčí řasy. Ano, pro srnčí. Jmenuje se "They´re Real", a řasy opravdu real jsou. Řasenka je podle mě lepší než Roller Lash od Benefitu. Má podivný kartáček plný krátkých a dlouhých štětinek, ale to stačí k tomu, aby vykouzlila dlouhé, neslepené a natočené řasy. Ráno si nejdříve dávám pro natočení řasenku od Clinique, a řasy prodloužím právě They´re Real. S těmito dvěma řasenkami jsem spokojená jako nikdy, a řasy mám 100% kvalitnější, prohuštěné a hlavně neslepené! Nemám ráda, když holky chodí se slepenými trsy řas a myslí si, jaká je to krása. Není, rozčesávejte si řasy kartáčkem prosím! Řasy potom nebudete mít zatěžované tunou řasenky a budou vypadat přirozenější.
 Posledním produktem v dnešním článku je jak jinak než tužka na obočí Goof Proof, My Brow Pencil, kterou využívám každý den a naprosto jsem si ji zamilovala. Má dvě strany (na jedné tužka, na druhé kartáček pro úpravu a rozčesání obočí). S tužkou se mi obočí lépe definuje, a rychleji si ho dolíčím stínem, což je pro mě velké plus a také ušetřený čas. Líbí se mi, že je tužka voděodolná, takže se nemusíte bát, že by vám obočí steklo nebo se teplem rozmazalo (vše drží - i v sauně!). Měla by vydržet až 12 hodin, vydrží podle mě i déle.

Jaké produkty máte rádi vy? Dejte mi vědět do komentářů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!