11/25/2017

Clinique set - recenze

Hezké sobotní odpoledne všem! 

V dnešním článku se dočtete o 3 přípravcích značky Clinique, kterou jsem začala před 3 měsíci testovat. Jedná se o set, ve kterém se nachází řasenka Chubby Lash, 2 fázový odličovač Take the Day Off a oční krém Pep-start. Set jsem objednávala ze stránky www.notino.cz, kde mě vyšel na 569,-.

Chubby Lash
S řasenkou jsem naprosto spokojená. Už cca 2 roky nekupuji drogerkové řasenky, protože mi nikdy nevydržely, a svůj účel nesplňovaly. Chubby Lash, řasy pročeše a prodlouží - mám krátké řasy, a řasenka je nadzvedne a prodlouží, a hlavně nejsou slepené!

Take the Day Off
Dvousložkový odličovač jsem měla v miniaturce a byl super na cesty. Odlíčila jsem s ním jak makeup, tak i waterproof řasenku i barevné rtěnky. Vůbec mě při odličování nepálily oči (to se mi stávalo s méně kvalitní kosmetikou) a musím říct, že séra stačilo opravdu málo.

Pep-start
Abych pravdu řekla, nikdy jsem moc na kosmetiku která by měla s pletí pomáhat nevěřila. Kdysi jsem si kupovala plno různých produktů na akné a podobně, ale nikdy nic nepomohlo, a ještě abych si to kupovala 3x dražší. Pep-start je jemný a chladivý krém, který má pomoci ošetřit oční okolí. Nanáším si ho 3x - 4x týdně, kruhy pod očima mám méně viditelné (ale až po cca 1,5 měsíci používání).

Jak jsem výše psala, set mě vyšel na necelých 600,-. Řasenka (která je opravdu boží) vás vyjde samostatně na 535,- a další dva produkty v miniaturách by stály určitě každý alespoň po 200,-. Pokud chcete značku vyzkoušet, zkuste setíky, ve kterých je plno miniaturek a vyzkoušíte toho více a nebudete litovat investovaných peněz.

Co říkáte na značku Clinique vy? Vlastníte nějaký produkt?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!