10/11/2017

BH Cosmetics - Bronze Paradise

V posledním článku jsem slibovala recenzi na paletku od BH Cosmetics. Jedná se o paletku Bronze Paradise,  která mě oslovila kvůli jejímu vzhledu a také neutrálním odstínům stínů. Od paletky jsem toho moc neočekávala, protože mě stála 363,-, a o značce jsem toho tolik neslyšela. Potřebovala jsem multifunkční paletku, ve které by bylo všechno co potřebuji.

www.pinterest.com
V paletce je 9 stínů (7 třpytivých a 2 obyčejné) a co se mi na paletce líbilo je, že má v sobě i highlighter a bronzer. Je super, že se dá s paletkou vykouzlit jak denní líčení (světle hnědé odstíny), tak i líčení na párty (tmavší hnědé a rosegold odstíny). Po otevření paletky jsem byla opravdu překvapená. Hned jsem se zamilovala do highlighteru (vpravo nahoře), který vypadá opravdu nádherně (rozsvítí každý makeup) a na střed s kořen nosu si lehce nanáším z vrchní řady prostřední stín. Co se týče bronzeru, je oranžový, a po zkoušce na pleť mi nesedí. Takže bronzer zůstává skoro neporušen, zato highlighter je už docela opotřebený.
www.pinterest.com 



Při líčení stíny skoro nepráší - vždy oklepávám štěteček před nanášením, takže mi spadá minimum třpytek a pigmentu pod oči na makeup. Mají skvělou pigmentaci a vydrží mi do školy (cca na 6 hodin bez podkladové báze). S podkladovou bází vydrží určitě více. Barvy jsou zářivé (paletka je spíše na léto, ale i s těmito barvičkami se dá vymyslet podzimní líčení) a na oku vypadají naprosto skvěle.

Co se tedy týče porovnání kvality a ceny, tak paletku doporučuji koupit. Paletka je navíc v super obalu, který se jen tak neotevře, vypadá skvěle a je v ní toho více jak v jiných paletkách. Jediným mínusem je pro mě bronzer (pro někoho může být super - moje barva to není).

Máte s touto paletkou zkušenosti, nebo si ji plánujete koupit? Dejte mi vědět do komentářů! 

1 komentář:

Díky za vaše komentáře!