7/26/2017

Makeup look #3 - Wedding look & salon Marilyn

Hezkou středu všem! 

Konečně už můžu psát další beauty look články, protože mám něco nového. Dnes vám předvedu svatební look, který jsem měla včera na přehlídce svatebních a společenských šatů pro salon Marilyn, který sídlí v Praze. Přehlídka probíhala v samotném centru Prahy, v Pařížské ulici v nádherném obchodě DIC, který prodává diamantové šperky.

MAKEUP - Hello Flawless Oxygen Wow
Co se týče novinky od Benefitu, nejsem nějak extra nadšená. Po pár hodinách lehce zalézal do vrásek, ale dobře kryl a byl lehký.
KOREKTOR - Camouflage
Co se týče značky Catrice, zamilovala jsem si ji. Je kvalitní a lehce se s ní pracuje. Dalším produktem, který používám je korektor na kruhy pod očima. Hezky kryje a nezalézal do vrásek.
EYESHADOWS - Fortune Favours the Brave
Stíny jsou jedna velká paráda. Ačkoliv trochu práší, vše se dá doladit bází pod oční stíny. Pigmentace u stínů které jsem použila byla na jedničku a vydržely opravdu celou přehlídku. Byly použity odstíny Creme na celé oční víčko, a na rozblendění Latte, Drama Queen, a do koutku Super Gold
EYEBROW - Auto EyeBrow
Pro mě novinkou kterou jsem zkoušela byla tužka na obočí od Nyxu, která mě mile překvapila, trefila jsem i barvu.
LIPSTICK - MAC
Ačkoliv miluji konturky, použila jsem rtěnku, protože měla nádherný odstín (Brave Red).


Tady jsou skoro všechny produkty, které byly pro tento look použity.

Líbí se Vám, nebo je to na svatební líčení už moc? Napište mi do komentářů!



2 komentáře:

Díky za vaše komentáře!