7/11/2017

BENEFIT REVIEW

Ahoj holky!

Po delší době se Vám opět hlásím s beauty článkem, ve kterém se zaměřím na značku Benefit. Určitě ji všichni znáte, a slyšeli jste už alespoň o jednom produktu, který mají. Doma mám od značky spoustu produktů, a rozhodla jsem se vám je proto zrecenzovat.

Starat se o pleť a hydratovat ji je jedna z nejdůležitějších věcí. Používám "It is potent", který je skvělý na oční okolí a pomáhá proti kruhům pod očima. Total moisture je hydratační krém, který nanáším pár minut před líčením, a večer před spaním. Pleť je opravdu hydratována (nemám pleť mastnou jako po některých jiných krémech) a krému stačí opravdu málo - vydrží dlouho. Nepoužívám více značek krému najednou, protože to akorát pleti škodí. Jednou týdně si dělám masku, nebo používám scrub, který mi pleť řádně vyčistí. 



Jistě už znáte můj boj s obočím pokud čtete články a sledujete mě. Doma mám Gimme Brow, které na moje obočí rozhodně není. Ten, kdo má tmavé obočí a chce si ho zafixovat může gimme brow používat, ale pro ty z nás, co máme světlé a nenápadné obočí je to nic. Ačkoliv mám doma nejtmavší verzi, chloupky vypadají stejně světle,  žádný účinek to nemá. Používám ho tedy až když mám obočí domalované stínem a tužkou a gel mi obočí dofixuje a rozčeše. Podobným produktem je "Ready, Set, Brow", což je bezbarvý fixační gel, který obočí udrží na místě. 


Jedním z mých favoritů je oslavovaná řasenka, kterou jste tu již několikrát mohli vidět. Jedná se o "Roller Lash", se kterou jsem opravdu spokojená, a je to jedna z mála řasenek, která mi vyhovuje jak kartáčkem, tak i produktem uvnitř. Kartáček řasy krásně rozčeše a prodlouží, produkt řasy neslepuje a vypadají tak opravdu krásně. Kartáček je super v tom, že jedna strana má krátké a druhá dlouhé štětinky, a tudíž není problém si namalovat spodní řasy bez černých čmáranic pod očima, jako to dělají jiné řasenky. 





Dalším favoritem je nejoblíbenější "HOOLA", které používám pokaždé, co se líčím. Většinou si tedy líčím kontury, které mám ráda výraznější, a proto už je moje krabička skoro prázdná. Bronzer mi vydržel přes půl roku, a to se možná i divím, že tam vůbec něco je (haha). Do bronzerů jsem se naprosto zamilovala, a nejvíce právě do hoola. Co se týče u bronzerů benefitu, světlejší odstíny mě neoslovily tak jako právě tento. 






Co máte od Benefitu doma vy? Jste s kvalitou kosmetiky spokojené? :) Budu se těšit na vaše komentáře!








1 komentář:

  1. Mňa najviac zaujíma ich sada starostlivosti o pleť, tá musí byť úžasná :) Keď spotrebujem zásoby ktoré mám doma, určite vyskúšam :D

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!