6/27/2017

Makeup look #01 - Nude look

Pěkné úterý všem!

Protože jsem se v poslední době zaměřila o něco více na makeup a vše kolem toho, rozhodla jsem se vám psát i o tom, jak se líčím. Nejsem žádná makeup artistka a ani jsem nechodila na žádné kurzy, jsem jen kosmetický maniak, a líčení mě baví.

Dnes Vám předvedu můj look, který nosím snad celé léto, a to je tzv. "nude look". Nejsem zastáncem makeupu v létě, a proto to bude jednoduchý look, který zvládne i začátečník, který se moc nelíčí.

Když jsem říkala lehký, nelhala jsem. Tento look vykouzlíte pomocí těchto čtyř pomocníků, které používám skoro pořád. Nejdříve nanáším mou nejoblíbenější řasenku ze všech "real lash" by Benefit, která vykouzlí dlouhé a rozčesané řasy. Dalším favoritem je "hoola" bronzer, kterou dodělávám, a šetřím na novou (vydržela mi cca. 7 měsíců - každodenní používání). Bronzerem si zvýrazňuji lícní kosti, nos a čelo. Strobe Lighting je kvalitní paletka rozjasňovačů, který nanáším nad lícní kosti. Posledním tipem jak si vylepšit tento "nude look" jsou rtěnky. V létě používám hodně tužky a rtěnky od Nyx. Co se týče kvality, nemůžu snad nic vytknout a cenu už vůbec ne.

A co jsem s těmito kousky vykouzlila já?

Lehký letní look, se kterým nebudete mít problém ve velkých vedrech. Pokud máte nějaký ten pupínek, použijte radši korektor (zamažete jen pupínek), než makeup, který nanášíte na celý obličej. S korektorem se nepotíte tolik, a obličej může alespoň trochu dýchat. Nemusíte se tak bát, že se vám někde něco rozmaže, nebo že vám někde bude makeup chybět. Nepomůže vám ani pudr (znám to z vlastní zkušenosti), stejně se budete potit (haha). Místo makeupu vám se sjednocením pleti pomůže opalování (pleť je rozjasněná a vypadá lépe), které pomáhá jak lidem s problematickou pletí, tak i albínům jako jsem já, aby byli alespoň trochu snědší, a pleť tak vypadala lépe.


1 komentář:

Díky za vaše komentáře!