3/20/2017

Monday routine w/ SALOOS

Ahoj všichni!

Doufám, že jste měli super víkend. Protože mám každé pondělí volno, rozhodla jsem se udělat týdenní rubriku "monday routine", kde vám vždy představím pár nových produktů, které jsem si vyhlédla. Dnes pro vás mám recenzi na značku Saloos (všechny tyto produkty najdete ZDE).


Jak už asi víte, líbí se mi kosmetika, která je bez parfemace, barviv a konzervantů. Tato značka vše splňuje. Najdete v pouze přírodní látky, které pomáhají tělu a prospívají vašemu zdraví. Jak už můžete vidět, značka má plno různých produktů, které se specializují na každý kousek těla (masážní a tělové oleje, odličovací přípravky,pleťové vody a balzámy, které v sobě mají velký podíl bambuckého másla).


Tento hydratující kokosový olej je perfektní, pokud máte suchá místa, a potřebujete je rychle zregenerovat. Jelikož mám neustále suché ruce a nehtová lůžka, každý večer si promazávám ruce. Krém není jen na ruce, ale na celé tělo, a proto ho můžete použít na cokoliv. Najdete ho v dalších různých vůních. Já jsem si vybrala čokoládu, a musím říct, že voní opravdu krásně, a vůně vydrží opravdu dlouho.Olej je hodně hutný, a stačí ho nanést opravdu malé množství, jinak se z vás stane namazaná mumie. 

Dalším produktem je bio karité, které nosím vždy sebou v kabelce. Opět ho najdete ve více variantách (já mám granátové jablko, které krásně voní, a navíc ani není vidět, že by krém ubýval), je stejně hutný jako předchozí olej, a stačí ho také málo. Líbí se mi, že Saloos nemá obyčejné obaly, a tak lehce poznám, co je vlastně co.

Tato pleťová voda skvěle čistí a hydratuje pleť. Můžete ji využít snad vždy. Používám ji každé ráno po čištění pleti micelární vodou, protože mě ráno dokáže skvěle nakopnout a pleť je připravena na makeup, nebo jen na regeneraci. Překvapilo mě, že je voda ve skleněné lahvičce, a to je velké plus. Krásně voní a i když ji používám cca  týdny, není vůbec vidět spotřeba. 

Sprchový olej je úžasná věc. Tento je přímo na problémové partie (celulitidu). Ačkoliv ji ale ještě nemám, chtěla bych jí předejít, a proto si olej každé sprchování vmasíruji. Olej je ale na čištění celého těla, hydratuje a provoní pokožku na dlouhou dobu. Opět stačí opravdu málo, protože se olej krásně rozmazává. 



Tyto produkty mě opravdu překvapily, a myslím, že kvalita odpovídá ceně. Jsem ráda, že jsem na tuto značku narazila, a že jsem měla možnost ji vyzkoušet. Už máte doma nějaký produkt ze Saloosu, nebo jste o značce vůbec neslyšeli? Dejte mi vědět! :)

4 komentáře:

  1. Od této značky zatím nic nevlastním.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos je skvělá značka :-) A miluje ji i moje máma a babička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem o této značce slyšela, ale nic od ní nemám. Kokosový olej mám moc ráda, je to univrrzální pomocník pro všechno:)

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel od této značky nic nemám, ale to brzy napravím :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!