9/16/2016

Friyay essentials #1



Krásný slunný pátek všem!
Pro dnešní článek jsem si vybrala tři produkty, které bych Vám chtěla doporučit.
Pro dnešek jsem vybrala makeup MUFE, tužku na rty SHE a řasenku. Je to moje TOP 3 v každodenním používání. Produkty najdete v dostupných kamenných obchodech a nebo na eshopu. Vybrala jsem si tyto produkty právě proto, že jsem s nimi opravdu spokojená, a mohu je z vlastní zkušenosti doporučit.
Jako první tu mám makeup. Jak jste si již mohli všimnout, měla jsem ho na musthave listu, a hned pár dnů nato jsem si ho koupila. Mám již druhou lahvičku a nemůžu si ho vynachválit. Makeup můžu doporučit na bezproblémovou pleť, zakryje lehké nedokonalosti jako zarudnutí nebo kruhy pod očima. Je jemný, lehký, nedělá po zapudrování cucky (jako některé levnější z drogerky) a hlavně není poznat že nějaký ten makeup máte, což je nejdůležitější. Já jsem ho sehnala v Sephoře, a vzala si druhý nejsvětlejší odstín, který tam měli, protože se tolik neopálím a jsem bledá. Seženete ho TADY a teď s Dny Marianne (16. - 18.9.2016) na něj dostanete 20% slevu.
Dalším kouskem je tato řasenka od Couleur Caramel, kterou najdete na stránkách krasnakazdyden. Jedná se o prodlužující řasenku, která je přírodní a bez parabenů. Obsahuje přírodní vosky (karnaubský a candellila), které na řasách udělají ochranný film a zpevňují strukturu řas. Kdy mi řasenka přišla, hned mě zaujal kartáček, protože je krátký a myslela jsem si, že neudělá takový objem. Nakonec jsem se ale mýlila a řasenku jsem si zamilovala. Nanáším si první vrstvu, kterou si udělám "tvar" řas, a druhá vrstva mi řasy prodlouží a zvýrazní. Nejvíce mě překvapilo, že řasenka není převoněná jako normální drogerkové a voní opravdu  přírodně.
Poslední věcí dnešní friyay essentials je tato konturovací tužka na rty od značky She, kterou jsem sehnala v drogerii DM. Kupovala jsem si ji na zkoušku, protože jsem tomu tolik nevěřila, ale nakonec jsem byla mile překvapena jak strukturou, tak i pigmentací. Lip liner má máslovitou strukturu a stačí si nanést jednu vrstvu a barva na rtech vydrží jak pití tak i jídlo na skoro půl den. Ačkoliv jsem nejdříve tužce nevěřila, teď ji mohu vřele doporučit, a o značce She ještě určitě uslyšíte.


Doufám, že se Vám dnešní článek líbil, a příští pátek se můžete těšit na další!


6 komentářů:

  1. Tá ceruzka na pery od she vyzerá dokonale! ♥ Veľmi pekný článok a skvelé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten make-up ma láka už dlhšiu dobu :) Máš krásne fotky, aj keď som zvyknutá na iné usporiadanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup můžu opravdu jen doporučit :) ... moc děkuji, potěšilo mě to!

      Vymazat
  3. Řasenka vypadá zajímavě, a makeup mě také delší dobu láká :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!