7/04/2016

SUMMER essentials

Ahoj všichni!

Konečně mám trochu volna a můžu se rozepsat. V září plánuji letět na dovolenou (vůbec nevím kam - to je pak nejlepší dovolená na poslední chvíli) a protože se chci pořádně připravit a dva měsíce utečou jako voda, rozhodla jsem se ukázat vám, co je pro mě nezbytností v letní sezoně.
 Kdo mě sledujete, mohli jste už vidět tuto fotku na instagramu. Mám tu pro Vás pár tipů, co můžete zkusit v letních dnech!

1) Jelikož jsem strašnej "sejráč" tzn. bílá celý léto, rozhodla jsem se vyzkoušet samoopalovací krém (zítra ho budu zkoušet, a pokud chcete vědět, jak dopadnu, mrkněte se později na instagram a nebo sem na recenzi). Bude to poprvé co budu něco takového zkoušet, a docela se bojím (haha). Dlouho jsem hledala nějaký zázrak, který mě obarví na čokoládu a po pátrání po dobrých recenzích jsem našla tento. Jedná se o značku ST. MORIZ. Objednala jsem si navíc i rukavici na roztírání, tak doufám, že se mi vše povede.
2) Brýle jsou můj největší zachránce, protože se mi vždycky spálí obličej, a to hlavně pod očima. Jsou na styl Dioru a jsem s nimi spokojená a vypadají super.
3) V létě se většinou moc nemaluji a proto jsem si objednala k samoopalováku i bronzer. Určitě o něm ještě uslyšíte.
4) REALASH by měl být jeden velký zázrak. Od zítřka podstoupím 3 měsíční kůru právě s realash. Určitě o této tubičce uslyšíte.
5) Co by bylo léto bez barev? Proto vám musím doporučit tuto konturku od She, kterou jsem už na sobě měla, a vypadá božsky!
6) Poslední věcí je rozjasňovač od Makeup Revolution. Vždy jsem se na ně v drogerkách koukala a bála se, ale nakonec ji mohu vřele doporučit!

1) Samoopalovací krém & bronzer (St.Moriz) 2) kryt by Michael Kors 3) glasses by Dior 
4) Realash (prodloužení a prohuštění řas) 5) konturka She 6) rozjasňovač MR

6 komentářů:

  1. Tyhle sluneční brýle sháním, poradíš kde je sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus omrknout stránky www.nejlevnejsibizuterie.cz, zda je ještě budou mít. 😊 nebo pak zajít do optiky, kde prodávají pravého Diora 😊

      Vymazat
  2. Ty brýle jsou bezva :) Realash jsem zkoušela a nemůžu si vynachválit, snad ti udělá stejnou radost jako mně :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Jediné, co mě z toho oslovilo, jsou brýle. Ještě jsem nesehnala brýle, které by mi slušely. Všechny jsou moc veliké nebo malé. Nebo mají divný tvar. A proto nadále pokračuji bez slunečných brýlí. :-D
    Užij si dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!